Käyttöehdot

TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

Päivitetty 9.8.2019

YLEISTÄ

Autamme mielellämme kaikissa tilauksiin, toimituksiin ja tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä. Voitte lähettää kaikki näihin liittyvät asiat sähköpostilla info@pielisenkaluste.fi. Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen ja tilauksen yhteystiedoissa tulee olla käytössä toimiva sähköpostiosoite sekä matkapuhelinnumero. Varmistattehan, että tilaukselle annetut yhteytiedot ovat oikein.

Minimitilaus on kolme (3) euroa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Veroerittely on nähtävissä sähköpostilla lähetettävästä tilausvahvistuksesta.

Tuotteiden värisävyt voivat vaihdella riippuen laitteesta ja tämän näyttöasetuksista, myös valmistajien värjäyserien välillä voi olla sävyeroja. Toimitamme tuotteet aina samasta värjäyserästä.

Mikäli tilattuja tuotteita ei ole saatavissa samasta värjäyserästä tai muun poikkeuksellisen tilanteen yhteydessä, otamme tilaajaan yhteyttä.

Valitettavasti verkkokaupassa ei ole mahdollista jälkikäteen lisätä tai poistaa tuotteita tilauksista. Tarvittaessa voitte ottaa yhteyttä info@pielisenkaluste.fi ja jos toimitus ei ole vielä lähtenyt, pyrimme toteuttamaan muutostoiveenne sovitulla tavalla.

TOIMITUSAIKA

Tilaus käsitellään 1-3 arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta ja luovutetaan Postille/Matkahuoltoon. Kun tilauksesi on käsitelty, saat toimitusvahvistuksessa Postin/Matkahuollon seurantakoodin, jolla voit seurata toimituksesi etenemistä Postin/Matkahuollon sivuilta. Seurantakoodin avulla voit myös noutaa lähetyksesi ennen varsinaisen saapumisilmoituksen tuloa. Emme lähetä tuotteita kirjeenä.

Pielisen Kaluste Oy ei vastaa omasta toiminnastaa riippumattomista toimitusviivästyksistä. Postin/Matkahuollon palvelukuvauksen mukaan paketit ovat noudettavissa keskimäärin kahden vuorokauden kuluttua toimituksen vastaanottamisesta. Postista /Matkahuollosta noudettavia toimituksia säilytetään 7 vuorokautta. Jos tilaus ei saavu viiden vuorokauden aikana toimitusvahvituksesta, ota yhteyttä info@pielisenkaluste.fi.

Pakettiautomaattitoimituksista Posti ilmoittaa tekstiviestillä/sähköpostilla lunastuskoodin ja noutopaikan, kun toimitus on noudettavissa. Paketti on noudettavissa 7 vuorokautta ilmoituksen jälkeen. Tarkistathan, että puhelinnumerosi on oikea.

TOIMITUSTAVAT JA -MAKSUT

Toimitamme kaikki lähetykset postitse ja kaikki tilatut tuotteet kerralla. Kaikissa pakettitoimituksissa on Postin/Matkahuollon seurantakoodi.

Toimitus Postin pakettiautomaattiin 4,95 €: Tilaus toimitetaan Postin pakettiautomaattiin, josta voit noutaa sen sijaintipaikan aukioloaikojen puitteissa tekstiviestillä saamallasi koodilla.

Toimitus postiin 4,95 €: Tilaus toimitetaan postitoimipaikkaan postipakettina, jonka noudat saapumisilmoitusta (tekstiviestiä) vastaan.

Toimitus Matkahuoltoon/ noutopisteeseen 4,95€

Ilmaiset toimituskulut: Tilaus toimitetaan postitoimipaikkaan postipakettina, kun tilauksen loppusumma ylittää 50 € (Suomi).

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä, maksunvälittäjänä toimii Chekout Finland Oy

https://checkout.fi/materiaalit/maksuehdot/

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy.

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

ENNAKKOMAKSU SÄHKÖPOSTIIN

Tilauksen ennakkomaksutiedot toimitetaan sähköpostilla tilauksen keräilyn jälkeen. Tilaus toimitetaan suorituksen vastaanottamisen jälkeen. Tuotteet pidetään varattuna 7 vrk tilauksesta. Jos suoritusta ei ole vastaanotettu 7 vrk jälkeen, tilaus katsotaan peruutetuksi. Suorituksen kirjautumisessa huomioitavaa on pankkien välisten siirtojen ja pankkipäivien vaikutus.

ULKOMAAN TOIMITUKSET /INTERNATIONAL CUSTOMERS

Toimitamme ulkomaille vain ennakkomaksulla. Toimitusveloitus Suomen Postin veloituksen mukaan. Jos haluat toimituksen Suomen ulkopuolelle, lähetä tilauksesi sähköpostilla info@pielisenkaluste.fi, saat laskun sähköpostiisi ja varaamme tuotteet sinulle. Tilaus toimitetaan, kun maksu on vastaanotettu.

International deliveries only with advance payment. Please send your order via email info@pielisenkaluste.fi, we will reserve the items for you and invoice will be send to you via email with delivery cost according to Finnish Post Office fee. After payment is reseived the order is sent.

PALAUTTAMINEN

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus toimituksen vastaanottamisesta. Palautuksesssa hyvitetään käyttömättömät ja ehjät tuotteet, josta vähennetään postimaksu 6,90 €. Palautettava tuote/palautettavat tuotteet tulee olla avaamattomissa pakkauksissa ja lankojen vyötteet tulee olla ehjiä. Palautuksen yhteydessä on aina täytettävä palautuslomake ja palautukset tehdään Postin asiakaspalautussopimuskoodilla. Ota aina ennen palauttamista yhteyttä info@pielisenkaluste.fi. Noutamattomista toimituksista veloitetaan 6,90 € postimaksu.

Emme vastaanota postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

REKLAMAATIOT

Mikäli sinulle on toimitettu väärä tuote, tuote on virheellinen tai vahingoittunut kuljetuksessa, otattehan yhteyttä sähköpostitse info@pielisenkaluste.fi. Asian käsittely nopeutuu, mikäli viestin liitteenä on kuva reklamaatioon liittyen. Viallinen tuote korvataan pääsääntöisesti toimittamalla tilalle virheetön tuote.